Etapy przebiegu regeneracji maglownicy

  • Nasz pracownik po otrzymaniu przekładni kierowniczej przed rozpoczęciem procesu regeneracji dokonuje badania technicznego. W tym czasie określane jest jakie luzy posiada listwa zębata umieszczona w korpusie przekładni, a także mierzona jest średnica listwy. Podczas tego etapu weryfikuje się zużycie maglownicy przed jej otwarciem. Następnie przekładnia jest piaskowana w celu usunięcia starej farby i rdzy, po czym serwisant przechodzi do dokładnego umycia maglownicy w celu usunięcia resztek zanieczyszczeń.

  • W dalszej kolejności przechodzi się do rozłożenia maglownicy na części pierwsze. Najpierw zostaje zdemontowany napęd listwy - ślimak a następnie listwa zębata. W celu usunięcia różnych śladów korozji, rdzy lub występujących wżerów listwa jest szlifowana. Podczas tego procesu usuwane są wszelkie nierówności. Po szlifowaniu każda listwa jest zabezpieczana antykorozyjnie. Kiedy listwa jest szlifowana i galwanizowana przygotowywana jest nowa prowadnica listwy tzw. tuleja. Używane materiały w naszej firmie przekładają się na wieloletnią bezproblemową pracę maglownicy.

  • Bardzo ważną kwestią jest dobór odpowiednich uszczelniaczy. Dobierany jest nie tylko rozmiar, ale również producent i typ simeringa. Za każdym razem uszczelniacz dobierany jest według norm ustalonych przez producenta przekładni. Po wymianie zużytych części i zmontowaniu maglownicy serwisant zabezpiecza ją przed korozją poprzez nanoszenie na przekładnię odpowiednią grubość specjalnej farby. Zwieńczeniem każdej regeneracji maglownicy jest przeprowadzenie testu sprawności części. Sprawdza się szczelność, układ i luzy.

  • Gotową do montażu maglownię pracownik przygotowuje do wysyłki zabezpieczając ją dokładnie folią -stretchem, aby zachować maglownicę w suchym stanie. Każda maglownica przed wysyłką musi mieć odkręcone drążki kierownicze. Następnie przekładnię kierowniczą umieszcza się w kartonie i szczelnie wypełnia papierem lub tekturą. Po czym do środka serwisant wkłada kartę gwarancyjną i zakleja karton.

Zaoszczędź nawet
1 000 zł

Dzięki regeneracji ponosisz mniejsze koszty związane z naprawą!

Prowadź do nas
Copyright © 2016 Donar.pl - wszystkie prawa zastrzeżone created with and by saigy media